Nový design obalů je graficky čistý, jednoznačně identifikovatelný a také interaktivní. Na přední straně produktů najdete nově další ikony podtrhující českost, tradici a prvotřídní suroviny. Pečeť s portrétem pana Zátky symbolizuje dlouholetou tradici a český původ. Vejce na podestýlce vizualizuje slib, kterým jsme se zavázali k výrobě Zátkových těstovin používat pouze podestýlková vejce nepocházející z klecových chovů. Na zadní straně je nově umístěn QR kód, který spotřebitele jednoduše dovede k dalším zajímavým informacím. Aktuálně k originálním videoreceptům. Inovací prošlo i samotné logo. Vyladili jsme specifický tvar a pro lepší orientaci zákazníků jsme vytvořili dvě podloga – Zátkovy vaječné a Zátkova mouka.
Změny proběhly také v rámci online prezentace. Spustili jsme zcela nový web, kde kromě představení brandu a celého sortimentu, vznikl prostor pro lifestylovou komunikaci směrem k zákazníkům. V blogu se můžete těšit na novinky z naší společnosti, ale i na rady a tipy nejen pro kuchaře a kuchařky.
Intenzivně se věnujeme také prezentaci na sociálních sítích. Zátkovy nově najdete na facebooku a instagramu. Fanoušky čeká spousta zábavy a
soutěže o zajímavé ceny.
Hlavní znaky brandu byly i přes veškeré inovace zachovány. Věrní zákazníci své produkty v obchodech stále jednoduše najdou. Zároveň se ale snažíme jít s dobou, modernizovat a značku přiblížit i mladším generacím. Povedlo se nám to?